گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

اخبار فعالیتهای گروه و مطالب مرتبط با ورزش کوهنوردی
گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

اخبار فعالیتهای گروه و مطالب مرتبط با ورزش کوهنوردی

صعود خط الراسی قله دار آباد به قله توچال

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده توسط گروه کوهنوردی بزرگخو-ناصری در مورخ 23الی 24خرداد ماه گروههای کوهنوردی پارس خودرو ،ایران خودرو دیزل در برنامه پیشنهادی گروه بزرگخو -ناصری برنامه مشترک خود را از قله دارآباد به قله توچال انجام دادند.در این برنامه 20 نفر از هر 3 گروه مذکور حضور داشتند.

گروه اول از ساعت 8 بامداد 23 خرداد از میدان دارآباد حرکت و از طریق پناهگاه دارآباد و عبور از سوزنیها شب مانی خود را در ابتدای یال اصلی توچال انجام داد و روز بعد ساعت 11 صبح24 خرداد قله توچال را صعود نمودند.

گروه دوم از ساعت 13 (23خرداد)از میدان دارآباد حرکت و پس از شب مانی در پناهگاه دار آباد روز بعد سوزنیها را صعود نمودند و در ساعت 14(24خرداد)به گروه اول در قله توچال ملحق گردیدند.

سرپرست برنامه گروه بزرگخو-ناصری:هاشم امیر پور

مسوول فنی برنامه:فرهاد امیری

اعضای شرکت کننده در برنامه:آقایان:بیژن امیری،کامران فخری،هاشم امیر پور،حسن بافهیمی،فرهاد امیری از گروه بزرگخو -ناصری و پارس خودرو. میهمانان:کامبیز پرواز بند از کانون بازنشستگان و احمد نیک بیان از هییت شهر قدس.

گروه دوم پارس خودرو:7 نفر-گروه ایران خودرو دیزل:6 نفر.

با سپاس فراوان از همنوردان گرامی که در این برنامه حضور داشتند تا با همکاری های خود برنامه خوب و بدون حادثه و موفقی را به پایان برسانیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد