گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

اخبار فعالیتهای گروه و مطالب مرتبط با ورزش کوهنوردی
گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

گروه کوهنوردی بزرگخو ناصری(کارگران)

اخبار فعالیتهای گروه و مطالب مرتبط با ورزش کوهنوردی

بانو پروانه کاظمی در جشن تولد مسنر

جشن تولد هفتاد سالگی مسنر در موزه خودش سورپرایزی از طرف پروفسور پیتر هابلربرای من

What a surprise! 70th Birthay of great Messner with Professor Habeler!!!

 

 

منبع:فیسبوک بانو پروانه کاظمی

هشدار! این عکس واقعی است!"

به این عکس نگاه کنید! نه! دقیق‌تر نگاه کنید! دقیق‌تر! این عکس تصویری از یک فیلم سینمایی نیست. یا نمایشی برای محکومیت خشونت علیه زنان. عکاسی ایستاده در پشت پنجره‌ی اتاقش و این لحظه را شکار کرده! شاید خودش هم حامی تروریسم باشد و برای لذت این عکس را گرفته باشد. شاید شرم داشته از گرفتنش، شاید... این عکس تصویر زنان کورد ایزدی است، سوار بر ماشین خلافت اسلامی برای فروش در خیابانی در موصل. این عکس تجلی تمام و کمال خدایی روان پریش و سادیستی است. این عکس تکرار مبتذل تاریخ و شرم دوربین است. به این عکس خوب نگاه کنید! کیفیتش پایین است اما نگاه کنید! اگر نتوانستید نگاه کنید، چشمتان را ببندید! آنوقت روی چهره تک تک آن زنان زووم کنید. آهسته در قفس جای بگیرید! آهسته به اطرافتان نگاه کنید...

 عکس  از : فیس بوک.منبع:کوهستان(رامیار)

برنامه آموزشی یادمان زنده یاد رضا بزرگخو

در مورخ جمعه 7 شهریور گروه کوهنوردی پارس خودرو موفق گردید سومین برنامه آموزشی خود را در منطقه برغان روستای سرهه به یاد همنورد و همکار جانباخته زنده یاد رضا بزرگ خو برگزار نماید. در این برنامه جمعا 25 نفر حضور داشتند.  

 

ابتدا ساعت 30/8 بامداد حاضران در آرامستان روستا بر سر مزار همنورد جانباخته خود حاضر و قرائت فاتجه یاد او را گرامی داشتند. سپس برنامه آموزشی خود را در بخش های باقیمانده کوهپیمایی با حضور آقای صالحی مربی کوهپیمایی برگزار نمودند این برنامه ساعت 30/17 پایان یافت.

در این برنامه آقای یونس رضاخانی عضو و سرپرست تیم موستاق آتا که هفته پیش از این صعود برگشته بودند نیز حضور داشتند که مورد تشویق و تقدیر همنوردان گروه پارس خودرو قرار گرفتند.

منبع:وب سایت گروه کوهنوردی پارس خودرو ادامه مطلب ...